DARI JAKARTA KE STASION BANDUNG

Belek-belek gambar lama sebab cadangnya nak siapkan satu photobook. Terjumpa gambar ni.
.

.
Gambar ni di stesen keretapi Bandung. Masa ni Nini dan Syamil duduk dengan encik suami yang kerja buat jalan tol di Subang, Indonesia. 
.
.
Kami bertolak dari Subang (Indonesia ye) dan ambil ayah, mama dan Asyraf di stesen keretapi. Ayah, Mama dan Asyraf dari Jakarta ke Bandung. 
.
.
Kami sampai awal di stesen Bandung, dan keretapi pulak terlewat. Di stesen Bandung ni ada dua pintu keluar. Keretapi yang sampai dari Jakarta keluar di pintu A tapi kami menunggu di pintu B. Pintu A dengan B ni pulak jauh yang kena naik kereta. 
.
.
Kalau melibatkan kereta di Bandung ni, nanti macet (jem teruk). 
Sebab tak nak Mama dan Ayah tunggu kami, Ayah dan Mama kena melintas ke sebelah pintu keluar B. 
.
.
Nasib baiklah Ayah dan Mama memang amalkan Omega Guard dan Ostematrix (kalsium). Ayah dan Mama tak ada masalah travel lama dan jauh, kemudian nak berjalan2 lagi. Sampai2 Bandung, terus dukung Syamil yang boleh tahan semangat ni. 
.
.
Jadi, penting tau untuk kita sebagai anak, pastikan keperluan kalsium mak ayah kita mencukupi. Walaupun mak ayah kita minum susu yang kita belikan tu setiap hari, susah tau nak cukupkan keperluan kalsium seharian. 
.
.
Cara paling senang, jom pakat2 hadiahkan ostematrix (kalsium magnesium) dan omega guard. 
Yang ni set bajet yang semua orang pun mampu. Tambah2 ada promosi ostematrix Februari ni. Yang murah ni bertambah2 murah. Jimat banyak, untung lagi.



Comments

Popular posts from this blog

MAHUKAN ANAK IKUT PERATURAN, TANPA PERLU DIPAKSA?

DINOSAURS ALIVE KUALA LUMPUR: AKTIVITI MENARIK

DINOSAURS ALIVE KUALA LUMPUR: MENJEJAKI DINOSAUR DI KUALA LUMPUR