TAMAN TASIK TAIPING

Ini throwback masa Syamil masih kecik. Dulu2, kalau balik Penang mesti singgah Taiping. Sebabnya ada satu resort yang kolam dia ni best sangat2. Nanti Nini cerita pasal resort tu. Kena korek balik gambar lama. 
.
.
Kali ni nak kongsi aktiviti best di Taman Tasik Taiping ni. Kalau boleh, buatlah aktiviti di pagi hari sebab petang selalunya hujan. 
.
.
Mula2 sampai Taiping ni masa Syamil masih baby lagi. Jalan2 dengan stroller sambil ambil gambar.
.

.
Trip seterusnya Syamil dah besar sikit. Dah boleh jalan2. Masa tu Syamil suka sangat main bola.
.

.
Memang puas hati dia kick ball sebab kawasan lapang. Nini yang mengah nak kejar bola. Syamil memang bergembira je.
.

.
Macam biasa, taman mesti ada playground. Masa ni Syamil belum berani naik gelongsor. Kalau sekarang, tak tau la berapa kali dia akan turun gelongsor tu. 
.

.
Sambil2 Syamil main, ayah dengan mama (Tok Wan dan Mak Tok Syamil) jogging pusing satu taman tasik. Jadi, aktiviti best untuk semua orang.
.

.
Dalam usaha kita nak kekalkan kesihatan, bersenam memang sangat bagus. Di samping tu, top up dengan suplemen. Untuk kesihatan menyeluruh, mestilah satu sudu teh Vivix sehari. 
.
.
Para saintis dan doktor Shaklee ambil masa berpuluh tahun nak hasilkan Vivix ni. Kaya dengan resveratrol, menjaddikan produk ni popular sebagai produk 'anti-ageing' dan mengekalkan kesihatan.
.
.
Produk Vivix ni telah melalui kajian klinikal di bawah pihak ketiga bagi membuktikan keberkesanan dan keselamatannya. Setakat kajian saintis dunia, tiada lagi kesan sampingan resveratrol yang dijumpai. Maknanya, Vivix sangat selamat diamalkan.
.
.
Vivix sesuai untuk lelaki dan wanita. Orang dewasa sehingga warga emas. 


  

Comments

Popular posts from this blog

MAHUKAN ANAK IKUT PERATURAN, TANPA PERLU DIPAKSA?

DINOSAURS ALIVE KUALA LUMPUR: AKTIVITI MENARIK

DINOSAURS ALIVE KUALA LUMPUR: MENJEJAKI DINOSAUR DI KUALA LUMPUR